YoUtH 09
January 06, 2009 |6:37 PM

4675332


hehehe..
lawa x pass aku tu?

:mHurm:

hehehe..klu korang nak pass cmtu,
korang klik jer kt sblah kanan tu...
kt area iklan2 tu..
pastu tu korang fill all the details required, wallaahhh...
korang akan dapat pass cm aku tu for FREE only dudeee~!!!


:mGelak:


YOUTH'09 - Malaysia's Largest Youth Lifestyle Festival


aku rasa korang pon da penah nampak iklan tentang YOUTH 09 rite?
its all about Youth Lifestyle Festival...
meaning nyer adalah festival utk warga muda below 35 years old...
byk aktiviti yg akan dijalankan @ Youth 09 nie...seperti:


1 vs 1 Caged Futsal
utk Kaki Futsal...bagi yg xkaki futsal pon bleh join whattt~!

3 vs 3 Basketball Challege
utk kaki Basketball...korang yg xterer pon bleh join gak..winks***

Animax Cosplay Competition
sesuai utk uoLLs yg suke pakai costium2 nie mcm costium Naruto contohnyer..

Career Attack
sesuai utk mereka yg sedang tanam anggur dengan jayanya macam saya...kekeke



actually byk lagi aktiviti yang akan dijalankan selama tiga hari nie
tapi malas lak nak list it down..


:mGuilty:

so..bagi yg berminat
why dont uOLL gi skodeng kat website tu n check it Out aktiviti 2 yang dibuat khas untuk para youth2 kt Msia selama 3 hari....
to view the website
korang just perlu klik kt bahagian add kt belah kanan atas tu yep..
just below the nuffnang add..

ekceli aku pon akan pegi ngan besfren aku si zeera tu...
kitorg maybe akan pegi ari ahad coz sabtu si zeera tu keje..

tapi aku nak gi ari jumaat tu...
n the problem is : aku xda sapa mau diajak pegi ke sana...da sesapa mau ikot aku x???




:mHihi:

Labels: ,






♥ About Tuan Tanah ♥
My name is YuYu @ Ana boleh panggil yang mana2

♥ About Me ♥


*L.o.V.e*
♥ pink
♥ shopping
♥ leyparkin

*H.a.t.e*
-> kena marah sama bonda =(
-> tunggu org
-> backstaber

♥ Mari Bergosip ♥


♥ Blog2Kesukaan ♥
Exits

♥ Red Mummy ♥
♥ Cik Wanie ♥
♥ Zie Madini ♥
♥ Mummy Sya ♥
♥ PeeJ Burhan ♥
♥ CeeRa ♥

•°o.Blog GossIp Mossip.o°•

♥ BeautifulNara ♥
♥ Oh Bulan ♥
♥ Oh Artis ♥
♥ Budiey ♥
♥ Media Malaya ♥


♥ Cerita-Cerita Lepas ♥
rewind

December 2008 January 2009 July 2009 August 2009 October 2009 September 2011 February 2012

CREDITS
THANK YOU Coz Sebab Ajar TuTOrial yang Best
♥ Mrs Strokes ♥
♥ Muaz ♥
♥ Dania Meets World ♥