JeJalan Di KuAnTaN
January 05, 2009 |8:03 PM

elops...
korang da dinner?
mkn ape ari nie?
masak kt umh ke @ masak kt kdai?

:cinonet_44:

hehe...
td duk usha dlm external aku, rupe2 byk lagi gambo xupload..
kekeke...
so skng mai la aku start cite psl 2 mggu lepas iaitu masa aku blik kuantan...
tiap kali aku bali kuantan, aku mesti pegi kt satu kedai Kopitiam nie..
namenyer KEMAMAN KOPITIAM
ala...org kuantan mesti tau nyer...
klu xtau, meh sini aku luku pale ko 300x!!




nie r dier kdai kopitiam tu..
kedai nie bukak 24 jam..
maka 24 jam tu la full ngn customer especially time malam around 9 mlm keatas..
confirm ko bercinta la nak cari kerusi + meja yg kosong..
betul weh!
xcaya korang mai la kt KEMAMAN KOPITIAM kt kuantan nie...
kopitiam nie dpn Kuantan Megamall ngn East Coast Mall..
kire kopitiam nie terkepit di tengah2 ngn due shopping complex nie..

korang layan r gambar kt bwh nie..
mls nk cite..
kekekeke




aiman ngah menikmati nasi lemak special kesukaan dier tu..
xda menu laen nk diorder...
nk tau psl aper die order menu nie??
bcoz nasi lemak tu da TELUR goreng..
dier ni hantu TELUR...


:cinonet_17:




muke tuan umh ngn si nurul..
time nie aku order kopi C beng kot..
lupe r..
lupe lak nk bgitau, kopitiam nie terkenal ngn roti bakar n Kopi dier..
klu mai sini, menu yg wajib akan order adalh :
1. kopi C beng
2. pulut ayam (mcm pulut udang tpi isi ayam..aku nyer faveret nieh..sdap seh..)
3. keropok lekor (nurul's Faveret)
4. roti bakar (along's Faveret..dier pakai roti aiskrim tu utk dijadikan roti bakar)
5. Nasi Lemak Special (aiman's Faveret)
6. ais kosong 1 bang! (aku nyer faveret coz kopi kt sini pekat, jadi aku kena order air kosong utk kurangkan rasa pahit yg melekat kt tekak aku...)
7. Teh O Ais Limau (nurul's faveret coz sedap weh...!)
pastu skali mintak bil dier, korang nk tau kena berapa???
kena RM 70++...bebaru nie kena RM 80++...


:cinonet_03:

n kitorg lepak kt sini tiap2 ari klu balik kuantan yep..
huhuhuhu...
kuat betul penangan KEMAMAN KOPITIAM nie..




nie masa aiman ngah gelak besar psl ape tah..lupa lak aku..
tpi kan korang, korang nak tau x ape rated kebersihan utk KEMAMAN KOPITIAM nie??
mesti korang kata "ala...da tiap2 penuh, mesti la RATED dier A @ B kn klu x, xkan lah penuh tiap2..."


jeng..jeng..jeng.....



ko tengok tu!!!!
dapat C korang tau x..
bebyk kedai makan yang aku pegi, paling koman la...dpt B je..
nie 1st time aku tengok dapat C..
entah la..aku xtau nak komen camne..
tempat dier bersih..
maybe tang kichen dier kotor..
tempat nie wat open kichen okeh..

dan n3 nie diakhiri ngan.......




muke tuan umah & nurul..

pas nie..kita gi EAST COAST MALL lak...


:cinonet_53:

Labels: ,






♥ About Tuan Tanah ♥
My name is YuYu @ Ana boleh panggil yang mana2

♥ About Me ♥


*L.o.V.e*
♥ pink
♥ shopping
♥ leyparkin

*H.a.t.e*
-> kena marah sama bonda =(
-> tunggu org
-> backstaber

♥ Mari Bergosip ♥


♥ Blog2Kesukaan ♥
Exits

♥ Red Mummy ♥
♥ Cik Wanie ♥
♥ Zie Madini ♥
♥ Mummy Sya ♥
♥ PeeJ Burhan ♥
♥ CeeRa ♥

•°o.Blog GossIp Mossip.o°•

♥ BeautifulNara ♥
♥ Oh Bulan ♥
♥ Oh Artis ♥
♥ Budiey ♥
♥ Media Malaya ♥


♥ Cerita-Cerita Lepas ♥
rewind

December 2008 January 2009 July 2009 August 2009 October 2009 September 2011 February 2012

CREDITS
THANK YOU Coz Sebab Ajar TuTOrial yang Best
♥ Mrs Strokes ♥
♥ Muaz ♥
♥ Dania Meets World ♥