CLiNiQue
December 11, 2008 |10:52 PM


:n3sl0_104:
minggu nie besh sgt coz rumah aku ditanggani ramai tetamu..hehehe..tetamu yg dtg tu adalah...Jeng jeng jeng....

My aunt n Family from Kuala Kangsar
+
My aunt n hubby from Maran
+
My Granny


:Cute_Panda_21:

jadi rumah jdi havoc sgt..kekekeke..
so ari nie kan cuti umum utk negeri slangor, so ptg td pegi la terjah Jusco Bukit Tinggi..
ala..Jusco yg terbesar kt Msia nie..

:mKipas:

punye la ramai owang kt Jusco nie..jadi xda mood nak ambek gambo sgt..

:mPening:

jadi pusing2 kt situ, aku just beli Clinique Trial Set nie coz muke da jadi teruk sejak pakai Dermatologica..
sblum nie, aku pakai biotherm.
tpi cuma ok kejap je..pastu terus muka jdi berminyak balik..
lagi pon aku tertarik nak pakai Clinique nie pas tgk Kak Red wat n3 pasal clinique nie..

:Cute_Panda_18:








3 barang basic nie hrganya RM 105
Pencuci + Toner + Moisturiser = RM 105

Pengalaman pakai Clinique For 1st time nie :
1. masa basuh muka, rasa sabun pencuci muka tu cm berangin...aku suka coz rasa nyaman ja..
:mMuka:

2. pas basuh muka, of coz la kena pakai toner..biler sapu toner kat muke, rasa cm pedih gitu..tapi idok la pedih sgt..rasa pedih2 manja gitu

:mJahat:

3. and lastly, the moisturiser of coz..aku suka la moisturiser dier..pas pakai sapu moisty tu, muke rasa lembut seh...patut muke kak red jadi gebu aje...

:mGelak:

hehehe...akan ku terus pakai clinique nie...promoter clinique tu kata, 3 barang nie leh tahan sebulan..
k lah..ngantuk da...nk tido coz esk nk ikot mum aku gi keje.kekekeke...

Labels:






♥ About Tuan Tanah ♥
My name is YuYu @ Ana boleh panggil yang mana2

♥ About Me ♥


*L.o.V.e*
♥ pink
♥ shopping
♥ leyparkin

*H.a.t.e*
-> kena marah sama bonda =(
-> tunggu org
-> backstaber

♥ Mari Bergosip ♥


♥ Blog2Kesukaan ♥
Exits

♥ Red Mummy ♥
♥ Cik Wanie ♥
♥ Zie Madini ♥
♥ Mummy Sya ♥
♥ PeeJ Burhan ♥
♥ CeeRa ♥

•°o.Blog GossIp Mossip.o°•

♥ BeautifulNara ♥
♥ Oh Bulan ♥
♥ Oh Artis ♥
♥ Budiey ♥
♥ Media Malaya ♥


♥ Cerita-Cerita Lepas ♥
rewind

December 2008 January 2009 July 2009 August 2009 October 2009 September 2011 February 2012

CREDITS
THANK YOU Coz Sebab Ajar TuTOrial yang Best
♥ Mrs Strokes ♥
♥ Muaz ♥
♥ Dania Meets World ♥